tisdag 2 augusti 2011

Sara O




Min brors flickvän Sara har en så fin och tänkvärd blogg med mestadels krönikor, ledare och recensioner hon skrivit som publicerats. Sara jobbar i sommar på tidningen Nya Åland och bor i rummet brevid mitt. Jag har nog sett henne mer i sommar än min egen syster. Ikväll har jag och Sara löst korsord tillsammans, eller jag har löst och krävt svar av henne. Lätta kryss och bläckpenna är det som gäller när man är lite lat och oallmänbildad.
Kollaget har fått äran att pryda hennes blogg.

2 kommentarer:

  1. :)
    (Skulle vara kul att veta vad vi tänker på där på bilden. Ser djupt ut. Gissar dock att det mest handlar om den där kakan vi just åt på min födelsedag, och tröttheten efteråt. /Sara )

    SvaraRadera
  2. haha, jaadu, jag tror inte heller det är nåt djupsinnigare än så..

    SvaraRadera