onsdag 19 oktober 2011

att vara eller inte vara



Hej! Jag har lidit av en existentiell bloggkris rätt länge nu.. dels för att jag haft så himla mycket annat för mig och inte hunnit med kollage och pyssel, men också för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av detta. Jag har funderat över om detta projekt ska återuppstå eller vila i frid. Och jag tror att det här måste bli slutet, tyvärr. På återseende, och tack för mig! :)


Ett litet utdrag från Skype med min systers kärlek Ludvig:

L: Så du ska lägga ner bloggkarriären?
E: Jaa, jag har inte tid, men det är ju ett stort beslut som alla i familjen måste vara med på, inklusive du
L: hoppas ingen skjuter mej då om jag tycker att det är helt okej
E: ja vi får se
L: Men nu kanske det är dags att gå vidare. Hur länge har du haft den där bloggen?
E: kanske 3 år.. ?
L: ja då fattar jag, ni har ju liksom blivit som vänner då.. en liten virtuell vän som bara tar emot och inte klagar

:D

Det är fritt fram att mejla mig på erica.granlund@gmail.com om det är något. Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar