måndag 27 juni 2011

ice eyes


Det är bara jag och Sara i huset den här veckan vilket betyder frid, även om vi saknar resten ibland. Det har nog inte riktigt gått in att jag är stadsbo än, men faktiskt så är huset i stan 'hemma' för oss alla redan. Vi trivs väldigt bra, det är skönt att kunna cykla vart man vill nästan på nolltid. Jag jobbar i den nyöppnade Emmausaffären i Godby om dagarna och gillar läget. Hittills har sommaren varit fullsmetad av program men ändå är det skönt med lite ro! Sju gig har vi dock framför oss med bandet, faktiskt på två folkmusikfestivaler, i Sverige och Finland. Annars tänkte jag bli fräknig i solen, lalla runt, dricka vin på uteserveringar, läsa, simma och sova mycket..

4 kommentarer:

  1. Det låter som ett underbart liv!

    SvaraRadera
  2. :) hoppas allt är bra med dig, såg att du ska på Urkult, skulle väldigt gärna komma dit men det får bli ett annat år!

    SvaraRadera
  3. Urkult kommer bli heeelt underbart, känner det ända ut i tåspetsarna! Synd att du inte tar dig dit i år, men sen så! Det är så underbart.

    SvaraRadera
  4. jag förstår det! nästa år kanske.. :)

    SvaraRadera