tisdag 4 januari 2011

mystiska mars


Marskvinnan!
Jag har märkt att ord/texter är ett återkommande tema. Det blir ju så fint. På många av månadskollagen har jag även ritat, som på klänningen här och i ansiktet på jublande januari-bruden.. Jag rekommenderar den som är uttråkad att klottra på ansikten i tidningar, otroligt kul tycker jag.
Idag blev almanackan helt klar! den fick sig en framsida samt visdomsord och tänkvärda citat av kloka personer för varje månad. Dags att fylla den med trevligheter.

2 kommentarer:

  1. Pyssliga Perika! Härlig idé! Jag gjorde en kalender till man bror i julklapp, med bilder med collage på han, mig och andra. Jättekul att få nåt sånt ju! (dock digitalt)

    SvaraRadera
  2. haha, tack Emma, digital kalender låter inte så illa det heller! :) <3

    SvaraRadera