söndag 20 september 2009

Sofia Karlsson


Ikväll har jag suttit i mitt rum och pysslat, här är ett av resultaten. Jag gillar att ha texter med i kollagen. Sen diggar jag rosa och svart ihop.

Det här är Sofia Karlsson för de som inte vet. Hon är en svensk folksångerska som gett ut flera skivor. Jag och några kompisar såg henne live på folkmusikfestivalen i Linköping 07. http://www.sofiakarlsson.com/
Såhär ser boken ut som ikväll fylldes till sista sidan. Den innehåller 17 scraps och 11 kollage. Nu är det def dags att köpa en ny.

5 kommentarer:

  1. Hei du kreative jente: )

    Tar du oppdrag? hvor mye tar du i tilfelle?

    Jeg kunne tenke meg en collage som er laget av deg: jeg har lyst å trykke det og bruke det til en veske. Skriv til meg på mail: gitte@lille-gitte.no om du er interessert: )

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag har svarat på ditt mejl nu. :)

    SvaraRadera
  3. det där sofia karlsson collaget är ju helt magnifikt erica! du är så otroligt bra. kram systern i stockholm

    SvaraRadera
  4. Om jag någonsin gör en framsida av något slag bestämde jag mig nyss för att du gärna får pryda den! Kanske på en cd-skiva, en bok eller...ja, vad som helst. Det finns många framsidor att välja bland. Jag gillar din blogg och ska komma ihåg den.

    Kram Karro

    SvaraRadera
  5. vilka fina ord Elliott, tack. Kramis

    Tack Karro, vad glad jag blir! det låter underbart, jag är på! Kram

    SvaraRadera