tisdag 18 augusti 2009

Marilyn med på ett hörn


Dagens kollage består som ni ser bara av tre bilder och lite glitter.
Det är mycket packande här hemma just nu när syskonen är påväg härifrån med sina lass. Jag planerar att vara kvar på Åland ett år och syssla med främst sång vid musikinstitutet. Ett mellanår kan man se det som, eller som ett rekreationsår. Något jag också har insett är att jag vill lära mig språk. Därför har jag och Sara bestämt oss för att vi ska läsa franska, och även lite tyska för min del, vid lusse. Sedan tänker jag kanske jobba lite vid sidan av också. Om inte annat lär jag fara till Stockholm och hälsa på Elina och Malin ett par gånger.

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg over dine collager. Du er så flink. Veldig inspirerende. Du burde bli lærer innen kreative fag: )

    SvaraRadera
  2. Tack, vad kul att höra! du är också väldigt inspirerande. :) Ha en fin kväll!

    SvaraRadera